Roosilise liniku heegeldamise õpetus

Minu õpetus näeb välja nii:
Liniku tegemises ei ole mitte midagi keerulist.
Kõigepealt heegeldasin valmis 10 rosetti,
10 lehte ja keskmise osa. Keskmisel osal viimase
(punase) reaga ühendasin rosetid nii nagu originaalõpetuse
pildil näha on. Seejärel ühendasin lehed ükshaaval.
Nüüd, olles liniku valmis saanud, tekkis mul teine mõte
kuidas kiiremini ja lihtsama vaevaga seda linikut teha,
aga sellest ma ei räägi enne kui olen seda proovinud

Veel märgin ära, et ma ei teinud täpselt selle juhise järgi,

juhise järgi spikerdasin ainult keskmist osa, kuigi
väljanägemine on sarnane. Seega, kui keegi tahab täpselt
originaali järgi seda teha, siis peab ise tõlkima

Skeemid joonistasin sellepärast,

et mulle ei meeldi jutu järgi heegeldada

Roseti skeem:

Lehe skeem:

Keskmise osa skeem:

Siit näeb tingmärke kaasaarvatud kahekordse nupu

tegemise õpetust, mida kasutasin keskmises osas.
Kui miski jääb arusaamatuks küsige kohe
Lisa kommentaar

