Must ja valge, ning natuke lapitööd

Ma juba ammu unistasin endale saada rohelist ja pärlitega käekella ja nüüd tänu eriale ma selle ka sain
Täna tuli mulle selline väga vahva sügisene pakk , mida ma juba eilsest saati ootasin suure põnevusega.

Pakis ol eria tehtud üliarmas käekell ja kaasas oli minu jaoks üllatus – kõrvarõngad. Suur tänu sulle Eria

Pildid kellast ja kõrvarõngastest eria blogis ja mina tegin ka paar klõpsu

projekti raames valmis üks kee. Aga kuna ma nimekirjas pole siis kajastan selle ainult siin.

Kunagi paar aastat tagasi tegin ma jõulunäituseks ja müügiks lapitehnikas pajalappe. Need on nüüd ainukesed lapid millest mul pilt on, sest tol ajal polnud mul korralikku fotokat. Nendest tulevad ka arvatavasti jõuluteemalised pajalapid tulevikus. Pildistasin igaksjuhuks ülesse, et jälle pildistamata ei jääks

Lisa kommentaar

