Urvaste kirikindad!

Lõpks sain maha oma teiste kirikinnastega – esimesed tegin põhikooli ajal, nüüdseks on need juba ribadele kantud.
Esimesed tegin ma valge põhja peale pruunid tähnid, ise olin küll väga uhke kui need valmis sain.
Oma teist kindapaari hakkasin kuduma 1. jaanuaril…ei ei nii kaua ma neid ei kudunud.
Vahelduva eduga olid jaanuari esimeseks nädalaks mõlemad kindad nii kaugele kootud, et vaja vaid pöidlad kududa.

Lihtsalt kadus pöialde kudumise isu ära, kuna olin jätnud pöidlaavad natukene liiga väikesed ja nii nad lebasid kuni tänaseni mul rüperaali kõrval laual oma valmimise aega oodates.

Täna võtsin end kokku ja lõpetasin kindad ilusti ära, sest äkki saab tali otsa ja ei saagi kindaid kanda.

Kinnaste kudumisel kasutasin musta (Novita Wool, 100% vill, 50g=135m) ja punast (Jil, 100% vill 50g=125m)
Kudusin nr. 2 varrastega
Lõnga kulu: punast kolmveerand tokki ja musta terve tokk
Muster võetud raamatust Kirä’ kinda võromaalt lk 12.
Valisin selle mustri sest mu vanavanemad elasid Urvastes.

Urvaste kirikindad

Urvaste kirikindad

Urvaste kindakiri

Niipalju võin öeda, et need ei jää kindlasti viimaseks paariks. Väga kiiresti liikus muster edasi, mõnus kudumine!

Lisa kommentaar

