Vilditud mobiilikott iseendale!

Täna on puhtalt käsitöine postitus

Asi sai alguse sellest, et mu vana telefon lakkas töötamast ja mu kallis kaasa muretses kiiremas korras mulle uue telefoni.

 Muidugi vajas uus telefon endale vahvat ja turvalist kodu, et kauaks minu seltsi jääda.

Mõtlesin kaua, et missugune uus mobiili kodu peaks olema?

Lähtusin oma vajadustest ja otsustasin, et vildin telefonile kodu, kuna kaelas mulle telefoni kanda ei meeldi

 ja tööjuures ei viitsi ma terve päev käekotti kaasas kanda, tahan mugavust.

 Kõige mugavamaks osutus pükste rihma trippide külge 

kinnitatav karabiiniga kott.

Otsustasin, et teen sellise koti, mis on tripi küljest lihtsalt eemaldatav

 ja turvaline telefonile kui see seal kõlgub

Telefoni roosa värvus dikteeris koti värvivaliku 

(kodus oli olemas punane, must ja tumelilla vill), mis osutus punase kasuks.

Et asjale efekti anda lisasin kotile Triine antud siidiniiti. Aitäh Triine!

Komponendid koos asusin viltima, lõikasin sobiva ava, venitasin koti telefoni peale vormi

ja hakkasin mõtlema, mis moodi ma kotiava küll kinnitan.

Ei läinudki kaua kõigest 24h, et välja mõelda koti kinnitus.

Nüüd kui mõte oli olemas – vaja ainult tegutsema hakata…otsisin oma fimo kodinad välja.

 Punane ja valge fimo näppu, pastamasin ka – voolima, ahju ja valmis ta saigi.

Punane kummipael oli ka olemas, mille külge kaks ovaalset nupsu kinnitada,

et oleks millest kinni võtta kui kotist keegi rääkimist nõuab… 

Siin ta ongi, armas ja täiesti oma

Lisa kommentaar

