Snowdrop 5 aastat IseTegijas!

Täna täitus mul 5 aastat IseTegija foorumis – see on nagu teine kodu.

Mul on väga hea meel, et kunagi miskit otsides sattusin siia käsitöö kodusse.

Ei möödu päevagi kui ma ei tuleks siia piiluma teiste Tegijate blogisid ja foorumit lugema

(muidugi välja arvatud need korrad kui internet või Eesti Energia veab alt, näiteks maakodus).

*********************************************************

Selle 5 aasta jooksul olen ma palju erinevaid tehnikaid juurde õppinud,

kogemusi juurde saanud ja ka omandatud teadmisi teistele edasi andnud.

Ega kõike ei pea ju endale hoidma. Sellel aastal on mulle kõige rohkem meeldinud

sussitegu (aitäh Sussimemm) ja muhutikand (suur tänu muhutikand.ee).

Kui edasi mõelda, siis on oi-oi kui palju asju, mida tahaks veel osata ja proovida.

Siin on palju supertegijaid, tahaksin ka kunagi nii kaugele jõuda. Mõned teemad,

mis mind huvitavad aga oskusi napib: kampsuni kudumine, Haapsalu sall, kolmnurksed õlasallid,

kõladega kudumine, kirivöö, köitmine – ühesõnaga arenguruumi veel on…palju põnevat ootab ees…

ma loodan vähemalt…järgmise viisaastaku plaan  see selleks…

**********************************************************

Suur tänu foorumi eestvedajatele, adminidele ja modedele, et olete sellise toreda koha töös hoidnud.

Aga 10. oktoobril saab minu blogi 5.aastaseks.

Armsad blogi külastajad tikkisin täna spetsiaalset teile mõeldes 

sellise komplekti – mininõelapadi ja pisikeste kääride hoidik (käärid komplekti ei kuulu).

Neid läheb alati kõigil vaja, nn reisikomplekt. Komplekt läheb teie vahel loosimisele.

Kõik, kes seda komplekti endale ihaldavad andke oma 

kommentaaris teada, ärge unustage oma kasutajanime!

 

Loosimisel osalevate külastajate nimekiri läheb lukku 02.oktoobril kell 22.00

 ja peale seda saab avalikuks ka sünnipäevaloosi võitja.

Lepatriinu ja lilledega mininõelapadi ja käärihoidik:

 

Komplektist lähemalt:
Nõelapadi on tehtud pudelikorgile. Kasutatud on Tiimari vilti ja peenvillaseid lõngasid.
Lepatriinud on tehtud rokokootikandis.

Head loosiõnne!

Lisa kommentaar

