Vilditud sussid paeltikandiga!

Lillad sussid – seest helelillad ja väljast tumelillad. Peal paeltikandis lilled, harjutasin ikka kätt, enne kui julgen LaanteLapse õpetuste järgi kätised ette võtta
Harjutame, harjutame…
Veel lisasin kaunistuseks mõned pärlmutter oranžid litrid ja punased pärlid.

* Sussid on suurusele 41…42

Sussid lähevad laupäeval vanatädi Helgale “75”- sünnipäevaks! Ise ma kahjuks kohale minna ei saa aga loodan, et need talle meeldivad!
Palju õnne talle

Susse tuleb veel ja veel kindlasti  Miks??? Sest käisin eile Raasikul ja suutsin sealt 1,5 kg villa ja 1,3 kg lõngasid koju tassida. Muidugi mees vaatas seda kõike pealt, õnneks oli seal sellist värvi lõnga, mis talle meeldis…see tähendab muidugi seda, et mul on vaja üle oma varju hüppama hakata, et talle kampsunit kuduma hakata  Nüüd mul pole pääsu, kuna kampsuni lõng on olemas…
Ühed sussid peaks endale tegema kuna ma vana laisk ei viitsinud tallutada oma susse uuesti ja märkamatult haigutas mulle auk parema talla alt vastu :O

Lisa kommentaar

